Zakaj na konferenco?

Zato, ker le kakovost izdelka in storitve nista več dovolj. Za kupca so pomembni hitrost dobave, cena in poprodajne aktivnosti. In to lahko podjetje zagotovi z dobro organizirano oskrbovalno verigo (supply chain). Na konferenci vam bomo v praksi pokazali, kako jo ohraniti trdno tudi v zahtevnih časih, kot smo jim priča trenutno.

Komu je konferenca namenjena?
Vodjem nabave, proizvodnje in direktorjem v malih in srednje velikih podjetjih.

 

 

Slab pretok informacij v verigi razočaral kupce

V brezplačnem priročniku smo na preprost način prikazali, kako hitro lahko pride do nepotrebnih zapletov zaradi slabega pretoka informacij. Kako enostavno uskladiti informacijske tokove v podjetju in povečati zadovoljstvo kupcev?

 

NAROČI BREZPLAČNI PRIROČNIK

 

Podjetniki so nam zaupali …

Nismo se ozirali na kazalnike, ki smo jih imeli na voljo, zato v krizi nismo odreagirali tako učinkovito, kot bi lahko.

 

Eden večjih naročnikov nas je poklical in
nam očital, da zopet zamujamo z dobavo.

 

Spet zamujajo materiali nizkih vrednosti.
Medtem glavni izdelki čakajo po več
tednov na proizvodnjo.

 

Zastoj v proizvodnji je zaradi slabega planiranja
povzročil dvig lastne cene.

 

Zaradi zaprtja mej ni bilo uvoza. Kupci so začeli posegati po lokalnih izdelkih. Nabavni proces se je usmeril na lokalne dobavitelje.

 

JIT model nabave ni najprimernejši sistem za obvladovanje krize. Biti dober gospodar, torej, in imeti stvari na zalogi?

Na konferenci bomo s primeri iz prakse odgovorili na aktualna vprašanja in izzive,
s katerimi se srečujejo vodje nabave, proizvodnje, prodaje in direktorji.

 

  

Komu boste prisluhnili?

   

Aleša Mižigoj

 

Marina Lindič

 

Špela Šinigoj

 

Marko Jakšič

Tomaž Dular

Matjaž Vnuk

Tibor Zavrl

Peter Jenko

Kmalu razkrijemo novega govorca

Stvar je zelo enostavna.


Podjetje ima na voljo dve možnosti, da očara kupca:
prva je v točki prodaje, druga pa, ko produkt dostavi.
Kako dobro znate očarati svoje kupce?

BREZPLAČNE VSEBINE