Baza znanja | GOSS20


Še posebej tista podjetja, ki izdelke uvažajo, morajo s 1. julijem beležiti embalažo. Po novem zakonu ne velja več omejitev za 15 ton embalaže letno, ampak so k poročanju zavezana vsa podjetja, ne glede na količino.

Še posebej tista podjetja, ki izdelke uvažajo, morajo s 1. julijem beležiti embalažo. Po novem zakonu ne velja več omejitev za 15 ton embalaže letno, ampak so k poročanju zavezana vsa podjetja, ne glede na količino.

Slovenski podjetniški sklad je objavil dolgo pričakovani razpis P4D, s katerim spodbuja digitalizacijo poslovanja v mikro, malih in srednje velikih podjetjih. 
Ključna informacija je, da se podaljša obdobje upravičenosti stroškov za 1 leto, glede na merila ocenjevanja pa so proizvodna podjetja še vedno v rahli prednosti pred ostalimi panogami. Poglejmo, kaj prinaša. 

Kakovost in učinkovitost skladiščnih procesov neposredno vpliva na poslovno uspešnost, zato je za obvladovanje skladiščnega poslovanja pametno uporabiti namenske informacijske rešitve WMS.

V tokratnem intervjuju nam Aleša Mižigoj, direktorica podjetja Medex, d. o. o. razkriva, da je nabava več kot le to, da imamo prave stvari ob pravem času in v pravih količinah, ter katere prednosti je v podjetje prinesla informatizacija procesov.

Špela Šinigoj, vodja nabave v podjetju Incom d. o. o., nam tokrat razkriva izzive nabavnega procesa ter kako v podjetju uspešno povezujejo oddelek nabave s prodajo in proizvodnjo, da končni potrošnik v vsaki žlički sladoleda začuti posebno doživetje, ki ga obljubljajo.   S čim vas mora prepričati dobavitelj? Naše podjetje ima zelo natančen postopek potrjevanja novega dobavitelja. Prvi pogoj je, da ima dobavitelj ustrezne certifikate kakovosti, saj s tem ustreza tako kakovostnim pogojem kot zahtevani ravni profesionalnosti. Podjetje mora najprej dokazati, da je zmožno kakovostno in količinsko slediti našim zahtevam, šele nato v resnici sledijo testiranja vzorcev, komercialni dogovori, pogodbena

V podjetju Daihen Varstroj so se omejitve gibanja lotili inovativno. Nekoč na terenu danes večinoma na daljavo neposredno iz tovarne, tudi z lastnim sistemom izobraževanj. Kako po novem servisirajo kupce in katere poslovne procese so reorganizirali?

Z direktorico podjetja Medex d. o. o., Alešo Mižigoj, smo se pogovarjali, kako so v času krize dosegali izjemne rezultate in kljub zahtevnim razmeram ohranili neprekinjeno proizvodnjo, dobavo in ne nazadnje … zaupanje zaposlenih.

Kako lahko proizvodno podjetje nabavlja surovine v času izrednih razmer, smo se pogovarjali s Špelo Šinigoj, vodjo nabave v podjetju Incom d. o. o., ki nam je zaupala, s katerimi prijemi so uspeli zagotoviti neprekinjeno nabavo surovin za sladolede Leone in druge produkte …

Neusklajeno komunikacijo znotraj podjetja hitro zaznajo tudi naročniki. Kljub temu se podjetja še vedno preveč ukvarjajo le s prodajo in kakovostjo izdelkov, premalo pa razmišljajo o odnosu s kupci. Tokrat predstavljamo 4 korake za …

Neusklajeno komunikacijo znotraj podjetja hitro zaznajo tudi naročniki. Kljub temu se podjetja še vedno preveč ukvarjajo le s prodajo in kakovostjo izdelkov, premalo pa razmišljajo o odnosu s kupci. Tokrat predstavljamo 4 korake za …

Podjetje ima dve priložnosti, kjer lahko prepriča kupca: v trenutku prodaje in ko izdelek ali storitev dobavi. Pogovarjali smo se z Massimom Makovcem, ki podjetjem svetuje naj svojo konkurenčno prednost poiščejo v …

Kljub temu, da so spremembe stalnica, zaposleni in vodje pogosto nanje reagirajo s stresom. Zakaj se ljudje upiramo spremembam in na kaj naj bodo pozorni vodje, je psihologinja Sabina Đuvelek strnila v naslednjem zapisu.