Baza znanja | GOSS20


Kakovost in učinkovitost skladiščnih procesov neposredno vpliva na poslovno uspešnost, zato je za obvladovanje skladiščnega poslovanja pametno uporabiti namenske informacijske rešitve WMS.

V tokratnem intervjuju nam Aleša Mižigoj, direktorica podjetja Medex, d. o. o. razkriva, da je nabava več kot le to, da imamo prave stvari ob pravem času in v pravih količinah, ter katere prednosti je v podjetje prinesla informatizacija procesov.

Slovenski podjetniški sklad je v teh dneh na svoji spletni strani objavil nekaj terminskih sprememb, ki vplivajo na prijavo in potek razpisa za digitalizacijo proizvodnih podjetij.
Ključna informacija je, da sta prestavljena datuma objave razpisa in obdobje upravičenosti stroškov. Kaj to pomeni v praksi?

Špela Šinigoj, vodja nabave v podjetju Incom d. o. o., nam tokrat razkriva izzive nabavnega procesa ter kako v podjetju uspešno povezujejo oddelek nabave s prodajo in proizvodnjo, da končni potrošnik v vsaki žlički sladoleda začuti posebno doživetje, ki ga obljubljajo.   S čim vas mora prepričati dobavitelj? Naše podjetje ima zelo natančen postopek potrjevanja novega dobavitelja. Prvi pogoj je, da ima dobavitelj ustrezne certifikate kakovosti, saj s tem ustreza tako kakovostnim pogojem kot zahtevani ravni profesionalnosti. Podjetje mora najprej dokazati, da je zmožno kakovostno in količinsko slediti našim zahtevam, šele nato v resnici sledijo testiranja vzorcev, komercialni dogovori, pogodbena

V podjetju Daihen Varstroj so se omejitve gibanja lotili inovativno. Nekoč na terenu danes večinoma na daljavo neposredno iz tovarne, tudi z lastnim sistemom izobraževanj. Kako po novem servisirajo kupce in katere poslovne procese so reorganizirali?

Z direktorico podjetja Medex d. o. o., Alešo Mižigoj, smo se pogovarjali, kako so v času krize dosegali izjemne rezultate in kljub zahtevnim razmeram ohranili neprekinjeno proizvodnjo, dobavo in ne nazadnje … zaupanje zaposlenih.

Kako lahko proizvodno podjetje nabavlja surovine v času izrednih razmer, smo se pogovarjali s Špelo Šinigoj, vodjo nabave v podjetju Incom d. o. o., ki nam je zaupala, s katerimi prijemi so uspeli zagotoviti neprekinjeno nabavo surovin za sladolede Leone in druge produkte …

Neusklajeno komunikacijo znotraj podjetja hitro zaznajo tudi naročniki. Kljub temu se podjetja še vedno preveč ukvarjajo le s prodajo in kakovostjo izdelkov, premalo pa razmišljajo o odnosu s kupci. Tokrat predstavljamo 4 korake za …

Neusklajeno komunikacijo znotraj podjetja hitro zaznajo tudi naročniki. Kljub temu se podjetja še vedno preveč ukvarjajo le s prodajo in kakovostjo izdelkov, premalo pa razmišljajo o odnosu s kupci. Tokrat predstavljamo 4 korake za …

Podjetje ima dve priložnosti, kjer lahko prepriča kupca: v trenutku prodaje in ko izdelek ali storitev dobavi. Pogovarjali smo se z Massimom Makovcem, ki podjetjem svetuje naj svojo konkurenčno prednost poiščejo v …

Kljub temu, da so spremembe stalnica, zaposleni in vodje pogosto nanje reagirajo s stresom. Zakaj se ljudje upiramo spremembam in na kaj naj bodo pozorni vodje, je psihologinja Sabina Đuvelek strnila v naslednjem zapisu.