![]() |
VLOGA PRODAJE ZA OHRANJANJE KONKURENČNOSTI PROIZVODNEGA PODJETJA |
|||||
![]() |
8:30 – 9:15 |
Registracija in druženje ob kavi |
||||
![]() |
9:15 – 9:30 |
Uvodni pozdrav |
||||
|
9:30 – 9:45 |
Učinkovita Prodaja kot konkurenčna prednost proizvodnega podjetja Sabina Sobočan, VARIS Lendava
|
||||
|
9:45 – 10:15
|
Kaj nas je naučil covid in smo zaradi tega v trenutnih razmerah boljši, bolj pripravljeni? Marina Lindič, Ursa Adria in Ursa Italia srl., predsednica IFPSM
|
||||
|
10:15 – 10:45
|
Projektna proizvodnja od prodaje do nabave Ferdinand Žefran, Iskra AMS
|
||||
|
10:45 – 11:00 |
Odmor za kavo |
||||
![]() |
POMEN ŠTEVILK – Z ANALIZAMI DO PRAVOČASNEGA ODZIVANJA V NABAVI IN PRODAJI |
|||||
|
11:00 – 11:20 |
Pravi podatki ob pravem času!? Uroš Gorjanc, Olma
|
||||
|
11:20 – 11:40 |
Ali res nadzorujemo prodajne cene ob povečanju cen surovin? Tomaž Dular, B2 BI
|
||||
|
11:40 – 12:00 |
Kako resnično postaviti v ospredje vrhunsko izkušnjo kupca in hkrati optimizirati lastni proces naročanja? Leon Panjtar, SaleSqueze
|
||||
|
12:00 – 13:00 |
Odmor za kosilo |
||||
![]() |
KAKO ZAGOTOVITI ODLIČNO IZKUŠNJO, H KATERI SE UPORABNIK VEDNO ZNOVA RAD VRAČA (CX) |
|||||
|
13:00 – 13:20 |
Korak h kupcem – Zakaj stremimo k odlični uporabniški izkušnji? Tomaž Vozel, Dinos
|
||||
|
13:20 – 14:00 |
Okrogla miza – Kako je trenutno s pridobivanjem in usposabljanjem kadrov v proizvodnih podjetjih Sodelujoči: Marina Lindič (Ursa), Marija Studen Pesjak (Medex), Leon Panjtar (SaleSqueze), Ana Stiplovšek (Rekruter.si)
|
ZAKAJ NA GOSS?
GOSS konferenca je osrednja konferenca za proizvodna podjetja, namenjena direktorjem in področnim vodjem.
Govorci predavajo iz prakse in odgovarjajo na aktualna vprašanja in izzive slovenskih proizvodnikov.
Dogodek je potekal 9. junija 2022 v živo v Kristalni palači v Ljubljani.