Baza znanja | eGOSS20


Kako lahko proizvodno podjetje nabavlja surovine v času izrednih razmer, smo se pogovarjali s Špelo Šinigoj, vodjo nabave v podjetju Incom d. o. o., ki nam je zaupala, s katerimi prijemi so uspeli zagotoviti neprekinjeno nabavo surovin za sladolede Leone in druge produkte …

Neusklajeno komunikacijo znotraj podjetja hitro zaznajo tudi naročniki. Kljub temu se podjetja še vedno preveč ukvarjajo le s prodajo in kakovostjo izdelkov, premalo pa razmišljajo o odnosu s kupci. Tokrat predstavljamo 4 korake za …

Neusklajeno komunikacijo znotraj podjetja hitro zaznajo tudi naročniki. Kljub temu se podjetja še vedno preveč ukvarjajo le s prodajo in kakovostjo izdelkov, premalo pa razmišljajo o odnosu s kupci. Tokrat predstavljamo 4 korake za …

Podjetje ima dve priložnosti, kjer lahko prepriča kupca: v trenutku prodaje in ko izdelek ali storitev dobavi. Pogovarjali smo se z Massimom Makovcem, ki podjetjem svetuje naj svojo konkurenčno prednost poiščejo v …

Kljub temu, da so spremembe stalnica, zaposleni in vodje pogosto nanje reagirajo s stresom. Zakaj se ljudje upiramo spremembam in na kaj naj bodo pozorni vodje, je psihologinja Sabina Đuvelek strnila v naslednjem zapisu.